好情人天天都係情人節

 繼聖誕節, 農曆年的各項大型宣傳後, 情人節的宣傳活動緊接開始.

揭開雜誌, 版版都係食肆廣告, 其次就係一律變成情人節禮物的消費品廣告, 包括珠寶首飾, 手機, 朱古力等等.

你又打算情人節去食乜嘢呢?

自助餐? 唔好, 成晚行出行入, 兩個人都唔可以好好地咁傾計, 仲分分鐘為咗看住個手袋, 你出佢入, 你入佢出, 慘過鷹狼傳奇的男女主角.

心型牛扒? 咪玩啦, 心型, 咪即係切走咗塊大牛扒的肉, 蝕底呀. 仲要情人節係特別貴.

高級餐廳? 有邊對情侶唔想情人節選啲靚地方食飯, 所以高級餐廳一定逼過茶餐廳, 高級餐廳都變流水作業, 唔慌好食.

其實, 情人節唔一定要去食大餐, 唔一定要懶浪漫. 好情人天天都是情人節. 不要被消費主義的社會蒙敝. 如果真係想在情人節當天搞少許特別, 不妨考慮下那天請假, 晨早去川龍飲早茶, 然後一起行山; 又或者夜麻麻去郊野公園BBQ; 又或者一齊去做義工, 派飯俾露宿者.

想起初出道的謝安琪的”愁人節”. 又或者, 安排一大堆單身朋友一齊去食飯, 等他們不會在那天覺得寂寞.

 

文字整理:Ladies女性健康生活雜誌編輯組(www.ladies.gig.hk)