公司旅行辛苦過返工?

Businesswomen rolling luggage on train platform

今日一個人食lunch,諗住快快食完行商場惡補一 下今期春裝潮流趨勢,否則點同公司班90後妹妹仔有話題。打工仔食晏搭枱好平常,大家辛苦搵來志到食,我一向唔抗拒搭人枱或被搭枱,大家俾條生路行下!我 自己一個人食飯時仲有鋪癮,就係專揀同幾個OL一齊坐,佢真人talk show,有時好聽過收音機凈係顧住笑節目。遇到OL墟,我會一邊食一邊聳起耳仔聽聽時下職場百態。

今日話題:
OL甲:「今年公司搞唔搞旅行?」
OL乙:「做到數咪有得去囉!」
OL丙:「唔好喇!我唔想去,舊年我俾阿頭捽得好緊要,要交數,幾個月做得好辛苦,我寧願唔去。」
OL甲:「我都係咁話!舊年去台灣,老公留港湊住對仔女,我好唔放心,搞到我精神緊張,整死我好多細胞,衰過返工!」
OL丙:「點解唔近近去澳門?迪迪尼或者海洋公園我都殺,唔使去到咁遠!」
OL乙:「你可以揀唔去!」
OL甲:「但數要照交囉!咁叫有得揀咩!?」
OL乙問:「如果去日本、韓國,你去唔去?」
OL甲、丙:「去去去!辛苦幾個月,乜都抵番!」

聽到呢度,我終於明白。公司搞旅行,重點不在於係咪要交數、地點遠定近,而係目的地有幾吸引。人就係咁,無得俾時你就怨無,俾你就呻唔夠好。我公司搞幾年旅行,目的地年年唔同,朋友聽到我公司有得去旅行,不知幾羨慕。身在福中要知福,幸福並不是必然!

撰文:KJer
天性愛自己做自己事,落在夾心管理階層,偏偏要管人管事,兼上顧下,難為中間人。

>> 以上內容由Recruit提供